Англійська для малят


















Вправа «Teddy bear meeting» (Зустріч із ведмедиком)

Мета:
  • закріплювати засвоєні раніше лексичні одиниці;
  • розвивати вміння описувати речі.
Вихователь заздалегідь просить дітей принести на заняття улюблених ведмедиків. Відтак пропонує кожній дитині представити усім свого іграшкового друга: назвати його ім’я, описати зовнішній вигляд, розповісти про його улюблені ласощі та особливі вміння. Також діти можуть поділитися своїми почуттями до іграшки. Вихователь починає із себе: «This is my teddy bear. It’s name is Tom. It is big. It’s brown. It likes honey. It can jump». Діти розповідають про своїх ведмедиків за тим самим алгоритмом. За потреби вихователь підказує деякі слова.


Вправа «Teddy bear sorting» («Розсортуй ведмедиків»)

Мета:
  • закріплювати назви величини, кольорів, геометричних фігур.
Вихователь пропонує дітям посадити своїх ведмедиків на килимок. Відтак разом згрупувати їх спочатку за розміром — великі (big) і маленькі (small), а потім за кольором. Після цього діти грають зі своїми ведмедиками в ігри.
Перший варіант. Педагог розкладає на підлозі великі паперові круги різних кольорів і звертається до дітей: «If your bear is brown, run to the red circle. If your bear is white, run to the blue circle».
Другий варіант. Педагог розкладає на підлозі паперові геометричні фігури й пропонує дітям зайняти ту чи ту позицію, дотримуючись інструкції: «If your bear is brown, run to the circle. If your bear is white, run to the square

Вправа «Gummy bear science» («Наука ведмедика Гаммі»)

Мета:
  • закріплювати назви кольорів;
  • розвивати спостережливість, уміння аналізувати інформацію й робити висновки.
Вихователь ставить на стіл тарілочку із жувальними цукерками у вигляді ведмедиків. Діти їх уважно розглядають й описують — визначають розмір, називають кольори. Після цього вихователь виставляє на стіл прозору ємкість з водою і пропонує дітям занурити в рідину кілька ведмедиків. Упродовж деякого часу діти спостерігають за тим, що відбувається в ємкості, а по завершенні експерименту обговорюють з вихователем, чи збільшився розмір ведмедиків, чи змінився їхній колір, вони залишилися на дні ємкості чи спливли на по

Гра «Name chase» («Наздожени мене")

Мета
  • закріплювати вміння звертатися одне до одного на ім’я;
  • спонукати до фізичної активності.
Діти сідають на килимку кружка й обирають ведучого. Ведучий стає поза спинами дітей. Відтак іде по колу й по черзі торкається голови кожного гравця у кружку. При цьому називає його ім’я. Наприклад: «This is Ann», «This is Mary» і т. д. Ведучий може торкнутися голови когось із дітей, але замість його імені назвати власне — «My name is Roma». Тоді той, до кого торкнулися, встає й наздоганяє ведучого. Ведучий має хутко оббігти кружок і зайняти порожнє місце. Якщо йому це вдасться, ведучим стає дитина, яка не змогла його наздогнати. Гру продовжують.

Гра «Who is it?» («Хто це?»)

Мет:
  • закріплювати вміння звертатися одне до одного на ім’я;
  • спонукати до фізичної активності.
Вихователь з дітьми обирають ведучого й зав’язують йому очі. Ведучий стає в центрі кімнати, решта гравців вільно рухаються довкола. Ведучий робить три оберти навколо себе, а відтак намагається впіймати когось із дітей. Коли йому це вдається, він вгадує, хто перед ним: «Is your name Ann?» Дитина, яку спіймали, має відповісти: «Yes! My name is Ann» або «No! My name is Roma». Якщо ведучий не вгадав ім’я дитини, то продовжує ловити гравців, якщо ж вгадав — міняється з нею ролями. Гру продовжують з новим ведучим.

Гра «Say «Hello!» (Скажи «Привіт!»)

Мета:
  • закріплювати вміння вітатися, звертатися одне до одного на ім’я;
  • створювати веселий настрій.
Вихователь з дітьми стають кружка й розтягують тканину-парашут. Вихователь говорить: «Hello, Ann!» Дитина, до якої звертаються, відповідає: «Hello, … (називає ім’я)». У цей момент решта гравців підіймають та опускають парашут, створюючи вітерець. При цьому усі хором вигукують: «Hello, hello!» Гру продовжують — тепер дівчинка, з якою віталися, обирає іншого гравця й вітається з ним. Гру можна проводити на початку заняття, щоб усі привіталися одне з одним.

Ігри

Мета:
  • закріплювати знання кольорів, назв фізичних вправ;
  • розвивати вміння ввічливо звертатися одне до одного, дякувати.
Cubes tower (Вежа із кубиків). Діти отримують різноколірні кубики й будують вежу за вказівками вихователя. Вихователь звертається до них зі словами: «Put the red cube here, please». Той, хто має кубик відповідного кольору, відповідає «Sure!» і ставить свій кубик на вежу. Вихователь дякує: «Thanks!».
Copycat («Повтори»). Діти стають кружка. Вихователь звертається до того, хто стоїть праворуч — показує дію й говорить: «I can jump. Can you jump?». Гравець відповідає, додаючи ще одну дію: «Yes, I can jump and swim». Відтак показує свою дію і запитує в сусіда праворуч: «Can you jump and swim?».
Мета:
  • закріплювати назви предметів, геометричних форм та фізичних вправ;
  • спонукати вживати слова ввічливості.
Shape picture (Форма малюнка). Діти об’єднуються в пари, кожна з яких отримує олівці й папір. Відтак один із гравців у парі називає будь-який предмет, як-от car, table, airplane. Другий гравець вигадує форму — circle, triangle, square, і пропонує партнеру намалювати заданий предмет такої форми: «Will you draw a square car, please?». Вихователь спонукає дітей вживати слова ввічливості.
Polite request (Ввічливе прохання). Діти стають кружка. Вихователь пропонує їм виконувати запропоновані дії, та лише за умови, що вони почують слово «please». Наприклад: «Jump, please!» (стрибають), «Run!» (стоять на місці

Гра «Mother, May I?» («Мамо, можна я…»)

Мета:
  • закріплювати навички лічби;
  • спонукати дякувати, якщо твоє прохання задовольняють.
Вихователь пропонує дітям стати під однією стіною в кімнаті, а сам займає позицію з протилежної сторони. Діти по черзі запитують у вихователя: «Mother, may I take 2/3/4 steps?» Якщо вихователь відповідає: «Yes, you may», діти говорять «Thanks!» і роблять певну кількість кроків. Якщо хтось із дітей забуде подякувати, вихователь може змінити свою відповідь і сказати: «No, you may not». Тоді гравець залишається на місці. Виграє той, хто першим доторкнеться до руки вихователя. Гру можна повторити, обравши ведучим дитину.

Гра «Table manners» («Правила поведінки за столом»)

Мета:
  • розширювати лексичний запас назвами продуктів харчування;
  • закріплювати уявлення про правила етикету;
  • розвивати вміння ввічливо спілкуватися під час прийому їжі.
Діти з вихователем сідають за круглий стіл. На ньому розставлені пластикові тарілки, на які наклеєні картки із зображеннями різних продуктів харчування. Гру починає вихователь. Він бере одну з тарілок і, повертаючись до сусіда праворуч, запитує: «Would you like some cake?» Дитина, до якої звернулися, має відповісти: «Yes, please» або «No, thanks». Гра триває доти, доки усі гравці не поспілкуються між собою.

Гра «Shopping» («Шопінг»)

Мета:
  • розвивати вміння ввічливо спілкуватися — вітатися, говорити «будь ласка» і «дякую».
Вихователь пропонує дітям об’єднатися в пари й уявити, що вони в магазині, де один — продавець, а другий — покупець. Діти мають розіграти діалог:
— Hello!
— Hello!
— Please, give me a brown box/a yellow car/a red ball.
— You are here.
— Thanks! Good bye.
— Good bye.
HELLO
Мои игрушки" на английском. Урок для детей - My toys. Видеоурок мультик с примерами и озвучиванием.
Clap Your Hands
Stand Up, Sit Down
Wash Your Hands Song

Немає коментарів:

Дописати коментар